Benimde doktorum olur kendisi ve gayet iyi bakıyor gözüm kapalı tavsiye ederim fiyatları da en son 1200 küsürdü sanırım 2 defa görüyor seni doktor bu ücret karşılığı ile ve gayette iyi bakıyor. Aklına gelen her soruyu sorabilirsin için rahat olsun dogum ücreti de en son 17 buçuktu. Normal ve sezaryen aynı sadece ilk çocuk için fiyat böyle siz yine gidince sorabilirsiniz.