Zeytin17 19. Haftamda gitmiştim gayet detaylı şekilde bebeği inceledi ben memnun kaldım açıkçası, o gün çok fazla hastası vardı dışarısı epey bir doluydu ve herkes iki kez girmişti bebeklerlerin pozisyonlari uygun olmadığı için ona rağmen gayet güzel anlatmıştı bize ben kendi adıma tavsiye ederim :)