Kızlar merhabalar. Bir şey soracağım. Şimdi ben bir süredir tüp bebek merkezlerini araştırıyordum bahçeci de karar kılmıştık. Ancak onların genetik kısmı için verdikleri miktar bana çok çok fazla geldi bütçemi aşıyor yani. Bu yüzden daha uygun ama güvenilir başka yer bakmaya başladım. Rica etsem uygun ve güvenilir yerde GENETİKLİ tüp bebek yapanınız var mı acaba. Genetikli tüp bebek yapanlar yazarsa sevinirim 🥰