Kızlar 36+3 olduk ama bugün aşırı kasık ağrım var dün doktor kontrolüm vardı her şey normal dedi Nstde de hiç sancım çıkmıyor ama kasıklarım sabahtan beri sanki regli olacakmışım gibi ağrıyor aranızda yaşayan var mı yada bilgisi olan ilk gebelik bir bilgim yok kızlar 🥺