Dilan25 İyi günler hanımlar ben dün doktora gittim beta değerimde düşüş olmuş daha öncesinde de gittim kese oluşmamış dedi progestan kullanıyodum doktor ilacı bırak düşsün dedi ilacı bıraktım kanamam falan yok benim gibi olan var mı lütfen yardımcı olun
Edaacar-ozkan Dilan25 bu senin ki kimyasal gebelik demedi mi doktor benimde başıma geldi beta ilk yüksek çıktı sonra düşmeye başladı sonra kanaman başlıcak bir hafta on gün içinde düşücek
Karsu123 Dilan25 aynıyız bende 7haftalik kalp atışını duyamadık dün öğrendim kürtajda yapabilirim kendide düşer küçük dedi ağrılı ve parçalı kanama gelirse korkma dedi beklemediyim bende🥲
Minikcicek Dilan25 Geçmiş olsun , banada bebeğin kalp atısı yok dedi ve ilaçı bırak kanama başlayacak dedi bende de farklı bir durum yok. Ne agrı ne sızı pazartesi tekrar gidicem doktora☹️
Dilan25 Edaacar-ozkan kimyasal gebelik demedi ama düşecek dedi dünden beri bıraktım ilacı kanamam falan yok sadece akıntım var
Edaacar-ozkan Dilan25 hemen başlamıyor zaten normal de reglim 10 günü geçmişti ondan sonra başladı bende damla Damla şeklinde sonra normal şekilde devam eder
ucigdem Karsu123 maalesef aynı durumu yasadım salı günü kürtaj oldum ne çok kişi var bizim gibi kalp atışını duymak varken duyamamak çok üzücü😢Herkese geçmiş olsun
Karsu123 ucigdem evet malesef ne umutla okuyordum 7 haftada kalp atımı duyulur endişe etmeyin diyenleri ben dün o kadar kötüydüm ki o an kürtaj istemedim su an beklemedim pazartesi de gelmezse olacagim bende 🥲🥲
Minikcicek Dilan25 Dilan25 ya☹️ geçmiş olsun .rabbim tez zamanda saglıklı evlatlar nasip etsin size Tüm bekleyenlere ve bana da😢