merylii_ Yarın 33+ oluyoruz, doktorumuz son zamanlar dinlen dedi diye her şeyimizi hazır ettik, hastane çantamız, dolabımız hazır, dün eşime de beşiği zorla kurdurdum. Sizde durumlar nasıl?
esmaerdemir merylii_ 35+4 bekliyoruz bakalım her şey tamam 😅 eskiden normal doğumdan çok korkuyordum şuan o kadar sabırsızım ve sıkılıyorum ki biran önce doğum olsun istiyorum çünkü artık patlayacağım her anlamda ruhen de bedenen de 😅
EceSB Biz de 35+5 iz. Bir iki hafta önce her şeyimiz tamamdı. Beklemedeyiz artık evde yatış halinde. Bizim kız dünyaya gelmek için fazla heyecanlı.
merylii_ esmaerdemir ay bedenen bende öyleyim son haftalarda napcam bilmiyorum, yırtılacak gibiyim 😂😂
merylii_ aliis07 beşik 7 senelik kuzenim getirdi, boyattım kullancam inşallah, ikea nın hensvik modeli hala satışı var