Nursumeyye5 hayatımın en kilolu dönemiydi galiba 😅 çatlayacak gibiydim sinir stres oğlum zaten 9 ay gaz sancısı çekti yani unutamayacağım 1 yıldı sonra adet oldum bi tık rahatladım düzenli olmaya başlayınca hamile kaldığım kiloma geri döndüm dikkat etmek gerek ama adet olmasan bile hamile kalabilme ihtimali var ben çok dikkat ettim