@“Handaaan” Progestan iğne göbekten vuruluyordum 10. Haftada bıraktık. Estrofemi de bıraktım. Progestan fitil,oksapar,coraspin devam. Kadın doğum doktorum rapor çıkardı oksapara doğru düzgün para ödemiyoruz bile artık. Oksapar doğumdan bir gün önceye kadar devammış.