Merve1907 Haftadan sonra tetanoz aşısı oldunuz mu? Bebeğe zararı var mı? Aşıdan sonra kötü oldunuz mu?
Anneoluyorumm00 Merve1907 ilk hamileliğimde iki doz oldum şuan 23+1 haftalık hamileyim geçen hafta bir doz oldum ilkinde bı sıkıntı olmadı bunda biraz kol ağrım vardı başkada bir sıkıntım olmadı
Mutluluk71 Merve1907 24 haftalık oldum aadece iki gün kolum ağrıdı onun dışında bir yan etki olmadı bebeğimde hareketleri gayet normal
Ozlmcnn6 Merve1907 oldum zararı olsa zaten tıp dünyaso önermez tam tersi korumak için yapılıyor merak etmeyin🌸 Sadece aşıdan kaynaklı kol agrısı oluo o kadar o da 24 saat sonra geçio
ggmom Merve1907 benim ilk dozdan sonra bacaklarımda döküntü oldu doktorum ikinci olma dedi . Şimdiki gebeligimde olmayacagim gereksiz buluyorum
cakebabe Merve1907 21 haftalığım henüz olmadım haftaya olurum diye düşünüyorum sağlık ocağındaki ebe 19. haftadan beri arıyor ama biraz daha bekleten doktorların olduğunu duyduğumdan bekledim
Nazli_bebe Aşı hakkında çok fazla Bilgi kirliliği var aşıya karşı olanlar da Cook olmayanlarda kafamız çok karıştı
Semaarbs Hatice_00 her aşıdan sonra uyku onermiyolar güzel kardeskm herkesin vücudu bir değil ben çok kötü atlattım tetonozu uyuma dedi doktorum.