Tz19_ başta ben de neden yüksek diye korktum ikiz mi acaba vs dedim 4+5 gittin doktora gayet 5 haftalık haftasiyla uyumlu kese dedj doktor 5+5 te yine gel dedi hatta kalp atışına bakalim diye. O da bana erken geldi nasıl duymaz bilemedim 2 kere hamile kaldım 8.haftaya kadar duymamıştım. Sanırım bu da erken döllenme oldu diye düşünüyorum hiç bilmiyorum bu ay ki yumurtlama zamanımı çünkü normalde bakarım 12.gun falan olur