Merhaba arkadaşlar hamileyim doktorum progestan verdi ve vajinadan konulmasını söyledi hep öyle yapıyordum bugün dalgınlığıma geldi galiba progestani yuttum agizdan birsey olur mu bebeğe zarar verirmi lütfen acil cevap verirmisiniz doktoruma ulaşamadım ve çok korkuyorum