Lcy 37+5 hamileyim ve şuana kadar sadece iki kere kan aldı doktorum, her gittiğimde alttan da ultrason yaptı sonra karnımdan baktı , privat gidiyorum özel sigorta yaptırdım .. şeker yüklemesi yaptırmamı istedi ben yaptırmadım , detaylı organ taramasını benim isteğime bıraktı ve ben gene yaptırmadım.. Çarşamba günü Doğum yapıcam kısmetse, TR de bir sürü test vs yapılıyor ama burda doktorum hiç bir extra bişi yapmadı çok doğal ilerledi hamileliğim kendi halinde.. kontroller bile sık değil bu şaşırtmıştı beni , toplamda 5 defa gittim..