Bugün dogumdan 3 gün geçti bnde size dogum sürecini anlatmak istedim…
25 martta kontrole gittim hafuf sancilarim baslamisti alttan muayene edildim ve 1 cm açılma vardı ama ilk dogumdan kalan açıklıkti bnce alttan muayene sonrası nişan geldi o gece sancılar 3 gibi bni bıraktı bnde dinlenmek istedim ve uyudum sabah 6 gibi başladı yine sancılar ama daha kuvvetli uyumaya fırsat verecek sancılar değildi o gün yani 26 martta iftradan sonra sancılar gerçekten agirlasmaya başladı sanci geldiğinde bir yere tutunarak destek alabiliyordum o kıvamda oluyor dogum sancıları. (İlk kez dogum yapacaklar için bilgi olur dogum sancısını nasıl anlarım diyenler için )Bn gün içinde zaten sürekli duş alıyordum iftardan sonrada 2 kere sıcak duş aldım sürekli yürüdüm skuat yaptım akşam 8 gibi sancılar düzenli olmaya ve giderek artmaya başladı saat 9 olduğunda artık hastaneye gitmeye karar verdim gittiğimde kan verme idrar tahlili vs derken saat 10 oldu dogumhaneye gittim 5 cm açıklık olmuştu ama Bn bir kac saat daha evde sanci çekeyim dedim hem duş alma hemde sıcak ev daha iyi kolay dogum için dedim ebeye yatış istemediğimi söyledim fakat bna 2. Digum olduğu için kal dedi evde dogurursun riskli olur falan dedi yatışim yapıldı nst çekildi sonrasında Bn hiç oturmadım hep yürüdüm plates topunda hareketler yaptım içeri tel alabiliyordum ailemle hep haber içindeydim ve gece de olduğu için dogumhanede sadece Bn vardım koridora çıkıp ailemle oturabiliyordum izin veriyorlardı ebeler gerçekten çok iyi insanlara denk geldim saat 1 gibi annemi istedim yanımda ebe hanımdan rica ettim annem geldi sancılarım çok kuvvetlendi annem hep destek oldu ❤️ ebe kontrole geldi çatala aldı açılmam 7 cm olmuştu suyumu patlattı nst aldı ama bni orda dogum sancisi tuttu o sırada doğurdum 02.20 💕 5 dk falan sürdü kızım doğmuştu bu arada 40. Haftada geldi kızım devlette dogum yaptım 5 saat saat civarı sürdü dogum 💕❤️💖