00pamuk00 bilmiyorum ki olabilir. İğneye bakmadım ama sanırım ince bişeydi, yaptırdığınız aşıdan daha fazla acımıyor, bi kaç kat girdiğini hissediyorsunuz indikçe. Bi de o an zaten benim de moralim çok bozultu ağladığım için çektiğim acı cokda önemli değildi. Ama genel olarak aşıdan cok acımıyor bide çok kısa sürel bi işlem kan vermek kadar kısa sürüyor