Elaca merhaba canım bugün ilk reglimi oldum çok ağrılı geçiyor ama genel anlamda iyiyim ben de 20. Gün kontrole gittim doktor gayet iyi bir sorun yok 40. Günden sonra normal hayatına dönebilirsin dedi. Kürtaj kağıdında anembriyonik gebelik yazıyordu bebeğin gelişimi durdu zaten minicikti sonra bebek izlenimi kaybedildi daha sonra da kesenin şekli bozulmuştu. Yani sorun yaratacak birşeyler yoktu. Sen de içini ferah tut bir sıkıntı yaşamazsın. Üzüm gebeliği denilen şey galiba mol gebelik kese çok parçaya bölünüyor diye biliyorum bir tanıdığım da yaşamış sonrasında tekrar etmemişti.