Hayırlı cumalar kızlar. Bugün kalp atışı için gittim pazartesi duyamamıştık bugünde maalesef duyamadık sağlıksız bir gebelikmiş, zaten kesenin şeklide bozulmuş. Doktorum gebeliği devam ettiremeyeceğimi söyledi haliyle… İçinizde böyle bir şey yaşayan var mı? nasıl bir işlem zor mu?