ellifccetin Daha 4+3 hamileyim. Ankara’daki özel hastane doktorlarına bakıyorum hangi hastane olduğu önemli değil memnun kaldığınız doktorları önerir misiniz?
cnsklkn ellifccetin ben Batıkent Medical parkta burcu hanıma gidiyorum. Çevremden hastaneyi ve doktoru tavsiye eden çok olmuştu. Bende şuan çok memnunum
Zeyneppx aliis07 niye ki. Ben orada takipli değilim ama Özge hocaya gitmiştim hastane çok güzel tüm çalışanlar Baya da ilgiliydi biraz pahalı ama ben begenmistim uzak diye olmadi
Bh05 A life Oskar öğüten’e gidiyorum 16. Haftadayım geçmeyen bulantılarımı verdiği ilaç kesti memnunum şu anda sıkıntısız ilerliyoruz
Dnzyarenn Dr. Aylin Totan. Özel muayenehanesi var çukurambarda. Anlaşmalı olduğu hastaneler mevcut, doğum için siz hangisini isterseniz onu seçiyosunuz. Ben çok memnunum. Siz de isterseniz görüşebilirsiniz 😊
syma0 Ben doğumumu Etimesgut a life da yaptım doktorum Oskar hocaydı. Hastane olarak odası hizmeti gece olan personelleri vs hiç memnun kalmadım. İlgisizlerdi ve hiçbir şey bilmiyor gibilerdi. Doktorumda sezaryen yanlısı bir doktor ona göre tercih edin..