Kızlar 33. Haftamdayım , önce vajinanın dış dudak kısmında sivilce gibi şişlikler oldu 4-5 tane, dün farkettim ki iç dudaklarda da su toplamış gibi bi şişlikler varrrr, genital siğil e benzettim araştırınca, böyle bi şeyse şimdi ne olacak başına gelen var mı? Endişe ettim, kansere kadar gidebilirmiş, normal doğum zaten olmazmış gibi şeyler gördüm hep pazartesi doktora gideceğim 🥺