Sinem011 Arvenliyaaaa evet memnun kaldım doğumda çok yardımci olsun sağolsun sanki ailemden biriymiş gibi beni motive etti
Sinem011 Gozdebabyy ilk başta öyle görünüyor ama tanıdıktan sonra çok iyi bir doktor özellikle doğumda çok ilgiliydi
Gozdebabyy Sinem011 inanın bir defa sogudum mu bitiyor bende gozum tutmadı bakislarinı konusmasini hamile halimle o sekilde davranmasini insan biraz güler yüz ve samimiyet bekliyor acikcasi
Eylulperisi Arvenliyaaaa özgür beye gidiyorum çok memnunum şeker gibi bı doktor güler yüzlü bide ağzı duali hep maşallah ALLAHİM esirgesin böyle konuşur