Adetime 3 gün var bebek istiyorum. Dün sahurdan sonra gaz sancım oldu 1 dakika arayla sancı gelip gitti sabaha kadar devam etti. Sıcak su torbasıyla idare ettim anca geçti. Bu günde iftardan beri sıcak basması oluyor ayaklarımın altı yanıyor adetime 3 gün var daha test yapamadım. Bu durumu yaşayan var mı hamilelik durumu olabilir mi ??