Kızlar aslında 1hafta önce idraar verdim tahliller temizdi ama 3gündür ağrı var bugün hastaneye gideceğim artık 7haftalık hamileyim vajinada ağrı var ayağımı kırarak yattığımda oturduğum da agrı giriyor sancı gibi tuvaletimi yaparken de ağrı giriyor enfeksiyon böyle birşey mi ve enfeksiyondan korkmalımıyım