Hanımlar Yeşil çay kullanıp zayıflayan var mı aranızda? Ben Bu Sabah Dogus marka Karanfilli Tarcinli olanindan Paket Sallama olanindan Aldim. Tecrübelerinizi Öğrenmek İstiyorum. Aslında çok Bi fazlaligim yok M beden giyiniyorum güzel de oluyor. Ama minnacık Bi göbeğim oldu şöyle Bi 4veya 5 kilo versem yeterli olacak. Hadi bekliyorum öneri ve tecrubelerinizi ?.. Şimdiden Çok Thank You😊😎💜