Fatmakrma merhaba, evet ilk doğumumda muayenemi yapan doktor da ebe de çatımın biraz basık olduğunu ama normal doğuma engel olmadığını söylemişlerdi. Doğumum zor olmamıştı, dikişim vardı ama çatının dar olmasıyla dikişlerin ilgisi yok. Çatı kemik yapıyla ilgili çünkü. Ben ıkınırken yırtıldım malesef iki doğumumda da, kesi atılmadı. Yırtığım olduğu için dikişlerim vardı. İkinci doğumumda da muayene eden doktora ebelere sordum hep çatı basık ya da dar mı öyle demişlerdi bana diye, basıklık yok dedi bakan herkes, doktorum da o kanaldan bir kere bebek geçince basıklık falan kalmaz dedi. İlk doğumda kızım 3460 gr, ikinci doğumda oğlum 3640 gr doğdu.