elifdiyorkii Kızlar randevuyu sabah 9.45te buldum direk aç karnına devlete gitsem o gün yapar mı şeker testini yoksa gidip randevu oluşturup tekrar başka gün mü gitmem gerekiyor
Monsteraa elifdiyorkii merhaba randevuyu önce kadın doğumdan mi almamiz gerekiyor acaba o mu yönlendiriyor