Selam herkese
2.gebeliğim olduğu için doktor doğuma alalım seni dedi ve 1 nisana gün verdi artık suni mi verecek fitil mi nasıl olacak bilmiyorum kontrolde 2 cm açıklığım vardı stres yaptım kızlar korkuyorum bu mesajımı gören hamişlerde dua istiyorum annem kardeşim de olmayacak yanımda off stresliyim :(