hanlnim Merhabalar arkadaşlar bugün 13+1 olduk artık nisan başı kontrolümüz var. Gittiğimizde cinsiyeti öğrenebilir miyiz uygun pozisyondaysa? Yani söylenen tahmin doğru çıkar mı yoksa birkaç hafta daha beklesek daha mı iyi olur?
ipeklinaismom hanlnim özeller soyluyo ama devlet ise bekletiyo bize 11+4 de %70 kız dedi öylede kesinleşti sonra
Ays-0 hanlnim bende 13+2 yım 5 nisanda gidicem bakalım cinsiyet için. İkili tarama da erkeğe benzetti doktor 14 ve 15. Haftalarda kesinleşir demişti özel hastanede
Zeyy05 hanlnim ben tam 13+3 de öğrendim direk bacak arasını gördük 15+3 de kendi doktorum cinsiyeti okeyledi şuan 18 olduk hala aynı 💜
hanlnim ipeklinaismom özel hastaneye gidiyorum ben de. O zaman boşuna bayram ertesine bırakmayım merak içindeyiz gidelim kontrole🥹 vajinal muayenede daha rahat görülüyormuş bir fikriniz var mı?👼🏻
ipeklinaismom hanlnim bana bir kere vajinadan baktı o da tutunmusmu mu diye onu harici hep karından baktı. Ben aşağıdan bakma bakılmasını pek uygun bulmuyorum tabii tercih meselesi. Burada da çok okuyorum vajinadan bakıldı kanamam oldu lekelenmem oldu vesaire diye
hanlnim Ays-0 aynı gün ve haftadayız sizinle demek ki 🤩 inşallah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız🙏🏻🫶🏻
hanlnim Ays-0 ay hadi bakalım heyecan bastı🥹👼🏻🙏🏻 2 nisan gibi gidelim dedim 1 nisanda gitmek istemedim😅
Ays-0 hanlnim heyecan hiç gitmiyo kii 😂 haftaya cuma cinsiyet partisi yapıcam 7 gun gecer mi bilemiyorum inşallah sizinde belli olur sağlıkla kucagmiza alalım ❤️
hanlnim Zeyy05 ah süper🥹😍 darısı başımıza bir sağlık sorunu olmadığını öğrenelim bir de cinsiyeti rahatlayacağız🙏🏻👼🏻🤩
ipeklinaismom hanlnim görünürde karından ise erkek ramzi teorisine göre fakat 7-8 haftalardaki görüntü daha sağlıklı bunda birazcık büyümüş bebiş