Safiye12 yok endişelenmeyin çünkü geç yumurtlama yâni geç döllenme diye bir şeyi biliyordum zaten bende polistik var birde zaten yeni doğum yaptığım için adetlerimde saçma sapandi beni şoka uğratan hamile olmamdi 🤗 valla son adet tarihine göre 8 haftalık falan olması gerekiyordu ama 4 haftalık falandi yqni kucucuk bir kese vardı oysa 8 haftada bebek bile bir tık buyuyor