Meltembkts Şimdi kontrolden çıktım kalp atışı dinlemek için gitmiştim reglime göre 8+3 haftalik ultrason 5+4 dedi. Kese yolk embriyo gozukuyor kalp atışı duyulmadı. Daha küçük 1 hafta sonra gel tekrar bakalım dedi. Bu şekilde olan var mı ya çok strese girdim.
Pembesarelle2 Meltembkts 5+3′de keseyi gördük fakat usg’de 4 haftalık olduğunu söyledi doktor adetime göre 7+2′de kalp atışı için gittim kalp atışını duyduk ve 7 haftalık olduğunu söyledi doktor özellikle sordum şuan haftasıyla ve son adet tarihinle uyumlu dedi Haftasını yakalıyormuş
byzyldz Meltembkts benim de ilk kontrolümde geriydi haftası kalp atışı yoktu vajinal muayeneyle dinledik kalbini geç döllenme olabilir dediler şimdi gittiğimde ya kendi haftası ya bi hafta önde sonradan yakalıyor bence ya da usg cihazları tam doğru olmuyor başta
Hulo2105 Meltembkts bende ilk gittiğim haftalar öyleydi. Doktor 10. Haftada düzeltilmiş sat vericem dedi. Bebeğin baş ve popo mesafesini ölçüp asıl haftanızı söylüyorlar. 8. Hafta gidiyordum bana hala 5 haftalık diyordu halbuki kalp atışını falan duymuştuk. Hatta doktora hocam bu çocuk hiç büyümüyo mu hep 5 haftalık demiştim😂
alpusbebek Meltembkts merhaba kalp atışını duydum haftasini yakalamış herşey yolunda dedi darısı size inşaallah
alpusbebek alpusbebek benim de aynı 30 Ocak ve her gittiğimde aynı şeyi söylediler geçen hafta yolk göründü sadece hep geriden geliyor bugün kalp atışı randevum var bakalım ne diyecekler yani olabiliyor geç döllenme
Meltembkts byzyldz yani bebek orada bir sorun yok ama duyacağım diye sartlamistim kendimi böyle söylenince ağlamaya başladım Bi de orada 😅