Oap_12 6+4 haftasındayim ama sadece kese göründü, bebek yok, normal mi, kizimda 5 haftalıkken görmüştük
Smy17 Oap_12 normal 7 haftalıkken benim hem bebek hemde kalp atışı görülmüştü. Bazen 8 haftalığı bile bulabiliyor geç döllenme vs olduysa da olabilir
Asdfgh12 Oap_12 tek doktorla kalmayın bu durumda lütfen çünkü aynısı 2 gün önce benim başıma geldi Çarşamba günü muayene esnasında karından baktı ve boş gebeliğe benziyor dedi birazdaha detaylı baktı evet bebek var ama çok ufak bu haftana göre dedi kalp atısını duyamadık 3 gün sonra gel kalp atısını duyalım duyamazsak işlem yaparız dedi dün başka doktora nolur nolmaz birde bu doktor baksın niyetiyle girdim vajinalda kalp atısını duyduk 7+3üm ama geç döllenme olmus 6+0 gün ölçtü ve vajinal ultrasonla duyduk çok net olmasada kalp atısını ama ekranda gördüm nasıl attığını kalbinin o yüzden içinizi ferah tutun
Oap_12 Smy17 kürtajdan nedense çok korkuyorum 🥲 biraz forumda arama yaptım da çoğu boş gebelik olunca korktum biraz
cLearQueen Oap_12 kürrtajdan korkacak bisey yok. Zaten anestezi altinda oluyor kisa bi islem. Sonrasi da agri kesicilerle halloluyor. Asıl dusunulmesi gereken olayın psikolojik kismı
Smy17 Oap_12 kürtaj olmuş biri olarak kürtajdan korkmayın ama öyle bi durum olmaz inşallah duyarsınız allahın izniyle ve tek doktorla da kalmayın
Oap_12 Asdfgh12 Dr. Çok önemli gerçekten, böyle soğuk, acelesi var, azarlar gibi cevap veren biriysdi. Biraz daha bekleyip başka Dr a gideyim