Doğumda temizseniz çokta çıkmamıştır zaten bunda utanacak bir şey yok sonuçta kendi isteğimizle olan bir şey değil. Benimde biraz çıkmıştı 1 hafta sonra kontrole gittim almadım alsam jiletle almam gerekiyordu cesaret edemedim. Zaten daha önce de habersiz alttan muayene edelim demişti müsait değildim ama yapıldı doktorlar emin ol ona bakmıyordur zaten onlar da farkında. Kendini kötü hissetme ve bu yüzden de muayeneye gitmemezlik yapma ❤️