Kullanici4456 farklı bir doktora daha gozuk.bence şaşırdım valla idrar yolu enfeksiyonu normal değil yani gebelikte
Bu benim üçüncü antibiyotik kullanisimm iki ay öncede idrar yolu enfeksiyondan antibiyotik kullandım iki hafta önce de tek kullanımlık olan ilacdan kullandım.hala düzelmedi