Lykiav Burada bana garip gelen nadir sorulardan biri oldu bu. Yani küçük bebeğinizin gelmeyeceğini düşünüyorsunuz ama bunu yine de neden burada sormayı düşündünüz anlamadım. Zaten niyetiniz var ve çocuğun da gelmeyeceğini düşünüyorsanız buradaki insanlardan ne gibi bir bilgi almayı düşündünüz?
Sorunuza gelecek olursam kocamla sevişmek için çocuğumu tvye, ekrana maruz bırakmazdım. Ki sizin isteğiniz sevişmek de değil 2. çocuğu yapmak. Bence biraz bu fikri erteleyin, bebeğinizi büyütün. Seks yapmak için de tabii ki gece saatlerini değerlendirmek zorunda değilsiniz ama çocuğunuzun da bilinçaltına herhangi kötü bir anı bırakmamak sizin 2.çocuktan önce düşünmeniz ve yerine getirmeniz gereken bir sorumluluğunuz. Tabi karar sizin.