
Kızlar 7 martta en son adet oldum dün gece erken gebelik testi yaptırdım adetime 10 gün falan var test sonucum şöyle çıktı ama normal bakınca hiç birsey görmedim filtreledim sanki T çizgisi çok hafif var gibi gözüküyor acaba bu onun kendi çizgisi mi yada gebelik olabilir mi rica etsem bilenler yazabilirler mi