Lesyaa iki gün önce gece 11de başladı sancılarım sabah 5e kadar sürdü doğum olacak diye aklım çıktı 33 haftamın sonundaydım korkumdan herkesi uyandırdım su ya da nişan gelmedi sancımda sıktı meğer gaz sancısıymış ama kasıklarım belim çok ağrıyordu Annem bile doğum sandı ihmal etme acile git baksınlar hepsi gaz sancısı olmayabilir benim karnım çok düştü heran gelebilir diye tetikteyiz.