Merve-metin evet zaten kasıklarımda ağrım var akıntım çok olurdu henüz akıntı da yok bende sizin gibi düşünüyorum yumurtlama devam ediyor diye bu ay baya kür falan denedim vitamin ilaçları alıyordum acaba ondan dolayı yumurtalıkları fazla mı uyardım sol kasıkta bir ağrım var korkum şu çatlamasa birde kiste dönüşür şuan artık onu düşünüyorum