Hanımlar merhaba rutin kontrole gittiğimde bebeklerden birinin kalbinin durduğunu söyledi doktor dünyam başıma yıkıldı.Başına böyle birşey gelen yada şahit olan var mı diğer bebek için süreç nasıl ilerliyor şuan bana ilaç verdi beklicez dedi napacağımı bilemiyorum 🙏🏻