Kızlar merhaba. 27 martta 32+1 haftalık doğum yaptım. Sütüm az az geliyor. Bana gaz yapan yiyecekleri söyler misiniz? Neler yesem gaz yapar? Yani bebeğime gaz olmasından korkuyorum bana yardım eder misiniz? Nasıl beslenmem lazım? Cevaplayanlardan Allah razı olsun 💖