Kendi sancısı olanlara çok zor olmuyormus bu suni sancı. Ama ben baya zorlanmiştim. Aynı şekilde haftam doldu diye 39+6 da yatisim yapıldı. 2. saatte suyum patladı. Suyum patlayana kadar her şey güzeldi suyum patladiktan sonra çok kötüydü. Toplam 8 saatin sonunda oğlumun kalp atişlari hızla düştü. Acil sezaryan oldum. Şimdi ikinci gebeliğim ve bir ebe ile görüştüm. Ebe bana suni sancı verilmemiş kriterleri olduğunu söyledi. En azında biraz açılma, biraz sancı, şu gelişi, veya nişan gelmesi vs. Bende ikiye yakın açilmam vardı ama hiç sancım yoktu yatisim yapıldığında.