Mom89_ 24 haftalık gebeyim, durduk yere ağlıyorum durduramıyorum aglamamı eşime söylüyorum durduramıyorum diye boşlugunu nasıl doldurucam diyor neye agladını bilmiyorum diyor bende bilmiyorum diyorum daha çok ağlıyorum 🥹🥹🥹🥹
teacher-mom21 Mom89_ hele son aya gelin durmayacak o ağlama ben şuan ağlıyorum doğum yaklaştı diye ilk başlarda da ağlıyordum hep
Gg5348 Mom89_ ya yicem ben de öyleyim hormonlar derlerdi de abartı zannederdim geçiyormuş ama boşver eşine naz yap ben öyle yapıyorum 😂🙈
Ebrar042 Mom89_ çok normal her hamilenin başına gelen şeyler 😂 bende üç dört gündür kocama karşı ebru cehile dönüştüm resmen adamı göresim gelmiyor 🤦🏻♀️🫠
Lavinya21 Mom89_ bende 27 oldum bazen aniden kendi kendime ağlıyorum eşim diyor sen doğurunca bende doğurucam durup durup ağliyorsun psikolojimi bozdun 😂 hormonlar saolsun ya
lLavinia Mom89_ motivelik bir durum yok. Bir çok hamilenin yaşadığı olay. Hormonlar stresler kaygılar hepsi etken.
teacher-mom21 Mom89_ motive etmedim sizin tek bunu yaşamadığınızı vurguladım ki sıkıntı yapmayın ama siz bu kafa ile çok ağlarsınız
61fragnat Mom89_ yani ne alaka ? Kadın size olanı söylemiş . Kimse kimseyi motive etmek zorunda değil ayrıca . Daha siz bilmiyorsunuz sebebini yapmayın üzmeyin kendinizi mi diyecek ?
Mom89_ teacher-mom21 yahu ya motive edersin ya tatlı dille fikrini söylersin. Direk pervasızca ölçmeden yazmanız saçma, ögretmensiniz sanırım, bende öğretmenim ama aynı kategoride olmamız üzdü..
61fragnat teacher-mom21 Ay boşverin bi yerden sinirini çıkarmak istemiş size denk gelmiş . Sanki hakaret etmişsiniz he şaka gibi
teacher-mom21 Mom89_ evet öğretmenim ama iyi ki sizin gibi bir öğretmen değilim daha okuduğunuzu anlamıyor cevap vermeyi dahi bilmiyorsunuz yazdığım yorumda bir şey olmadığını buradaki harika anneler bile anlayıp bana destek oluyorsa, size aynaya bakmayı öneriyorum.
teacher-mom21 Mom89_ kalbiniz çok kötü cevaplarınızdan belli sizin öğrencilere acıdım sevgi dahi görmüyorlar eminim
Mom89_ Lavinya21 şey benim aglamam sessiz gibi ama etim den et kopuyor cenazem var gibi ağlıyorum çok saçma ama öyle😂😂😂💖
Lavinya21 Mom89_ Allah korusun ya😂 benimki psikolojime bağlı bazen eşimle aramız mükemmelken bile ağlamaktan dolayı bir an triplere giriyorum kendi kendime 😂
Mom89_ 61fragnat komiksiniz kinini nefretini başka yerde kus cici kız hadi ayy ne alaka diye millete ahlam kesme hesabından millete tavrın belli uzaklaş kötü enerjini de alıp 😂
61fragnat Mom89_ ablacım enerjisi kötü olan sensin yalnız 😂 ağlıyorum niye bilmiyorum diye bi de burda ağlamışsın 😂 hayır cevapları da beğenmiyorsun ne yapmamızı istersin ? Ayrıca inşallah kimsenin çocuğu senin gibi ay cici kız diyerek insanları eziklediğini sanan bi öğretmenin eline düşmez
Mom89_ 61fragnat emin ol öyle çocuklar senin gibilerini çocukları oluyor. hesabımdan millete hitabın diyorum idrak ediyor musun ? Ayy ne alaka ikon cümlesiyle başlamışşın herkese sana senin seviyende cevap verdim ama onu da anlamışşınsın boşver :))
61fragnat Mom89_ Ahaha ay yok gerçekten asıl senin gibi kötü kalplilerinin asla öğretmenlik yapmaması gerek yazık o çocuklara . Hadi sen devam et ağlamaya
teacher-mom21 61fragnat ne deseniz de anlamayacak harika oluşunuzdan ödün vermeyin boşverin saçma cevapları ile kalsın 😘♥️