Kızlar kızlar merhabalar❤️
Bebek telsizi almak istiyorum, ilk bebeğimde bir telsiz kullanmıştım, üst komşuya kahve içmeye çıkabilmek için, eşime hiç araştırmadan böyle saçma sapan bebek zımbırtıları satılan bir mağazadan bebek telsizi aldırmıştım. Ama o ne telsizdi Allahım!! Tepee tepe kullandım, çekme desen onda, ses iletimi desen Allahım çocuk döndüğü anda sesi mutfakta; gözünü açmadan yanında bitip memeyi dayardım ağzına, bildiğin uyanmadan 4 ay geçirmişti nerdeyse.. telsizi övmekle anlatmakla bitiremem..
Rengi maviydi, böyle ekte sunduğum resimdeki gibiydi https://www.google.com.tr/shopping/product/1039411523477255494/image?client=safari&sca_esv=736d9869f85d4ea1&hl=tr-tr&biw=430&bih=740&sxsrf=ACQVn08DwsEnQRRTB_uVN0nnAvRu9RJCqA:1711669474603&q=weewell+bebek+telsizi&prmd=sivnbtz&prds=cid:1039411523477255494,cs:1,pid:9001620115388296168,rsk:PC_1346076427877834548,sgro:iv,mvi:0 bebeğin yanında kalan zımbırtısı hem benim yanımda kalan şeysi.. bebeğin yanında kalan kısmın ucunda minik bir mikrofon gibi bir parçası vardı, bebek yanı ünitesine sabit bir mikrofon öyle düşünün.. fiyatı çok ucuzdu..
Bu kadar övdün onu alsana be kadın diyenleriniz çıkacaktır, pek tabii ki bunu ben de düşündüm ama işbu telsizi oğlum farkettiğim günden itibaren itip çekmeye kablosunu dişlemeye başlayınca devre dışı bıraktım, bi ara oyuncakların arasındaydı sonra kayboldu.. ne markasını ne modelini hiç bilmiyorum…
Sizin kullandığınız aynı özelliklere sahip telsiz var mi acaba?