Kızlar normal dogum yaptım bir hafta gecti ve muayenede doktor temiz bakmissin gayet iyi dedi dikişlerin ama aşırı derceede kaşıntım var her lavaboya gittigmde vucud olarak da yıkanıyorum fakat bugün cok kaşınıyor dikisli bölge iyileştiği icinmi acaba inanılmaz duramıyorum kasintidan