_hilalina Arkadaşlar bebem 3aya girecek nasipse bu gece baya uyudu emmek için kalkmadı göğsüm davul oldu çok ağrıyor doktorun dediği aklıma geliyor gece uyursa uyandırmayın diye napıcam 🥹