Kizlar 2 kez gebelik testi yapıp negatif test sonucu aldım 1 hafta önce kan testi verdim negatif ama şüphelisin hala dedi ve bugün kadın doğuma randevum var ilk once dularinizj bekliyorum en önemli sorum 3 gündür fena şekilde gaz sıkışmam ve ishal belirtim var bunlar geç döllenme ve gebelik belirtisi olabilir mi