buussra-000 Kızlar ilk kızımın ismi ikra :) Şimdi 20 aylık hamileyim ikinci bebeğim de kız olacak :) uyumlu isim önerisi olan var mı teşekkür ederim şimdiden :)
neanladinyurdagull buussra-000 Farklı nir seçenek olacaktır ama kızımın ismi Çilek 🍓🌺 Sağlıcakla büyüsünler inşallah