1Sendemi2 Merhaba medipde yakın zamanda şeker yüklemesi yaptıran var mı? Ne kadar a yaptırdınız acaba aradım önceden fiyat bilgisi verirlerdi şimdi vermiyor
Yaprakdokumuseverr 1Sendemi2 geçen hafta sordum 550₺ dediler bence gerek yok devlette yaptırıp sonuç götürdüm
Ahsennesli 1Sendemi2 520 gibi bi rakamdı. Tuzla devlette yaptırıp götürdüm o şekilde gerek yok bence özelde yaptırmaya. MHRS den almanı öneririm randevu için Hulusi beye gitmiştim iyi doktor
Feras23 1Sendemi2 4 gün önce yaptirdim 416tl ödedim pendik kartim var. Saat 10:00 önce orda olman gerekiyor sonrasinda yapmiyorlar sonuclarda 2saat sonra cikiyor
1Sendemi2 Yaprakdokumuseverr devlette nerde yaptırdınız onda da randevu bulmak olay birde sabahtan bulmak lazım
Yaprakdokumuseverr 1Sendemi2 Tuzlada yaptırdım gece 2 lerde randevu iptal edenler falan oluyo ben de o şekil buldum sürekli girip çıkın ille bi hastanede bulursunuz.
1Sendemi2 Feras23 çok teşekkür ederim. Benimde pendik kartım var ilk gittiğimde göstermiştim.sonrasinda göstermedim gerek yok sanırım sistemde görünüyor.