Zhrn 21+1iz bugün 19da hissetmeye başlamıştım geçen hafta çok seyrek hissettim iki gündür sık hissediyorum başından beri tek şikayetim bel ağrısı sanki kemiklerimi kırıyorlar öyle bir ağrı bir de çok üşüyorum bazen titremekten kasılıp kalıyorum hepimiz sağlıkla alalım bebişlerimizi kucaklarımıza 💗