Sevvalll42 bırakınca ilk iki hafta zorlanılıyor sonrası daha rahat arada bi canın çok çekerse de içme vücuduna hatırlatma, ki zaten bi süre sonra içsen bile o tadı vermiyor. Ben de hamilelik düşününce bırakmıştım eşimi de ikna ettim kaliteli spermlere ihtiyaç var diye o da şimdi nadir içiyor bırakılmayacak başarılmayacak bişey değil çok güzel bi karar vermişsin umarım kolay geçer 😊