Ezgi2 2520 Gr doğdu ancak kuveze sadece 2 saat aldılar kontrol amaçlı. O da şöyle oldu. 33. Haftada kontrole gittiğimde nst de sancı çıkıyor. Doktorum dedi ki yüksek bu sancı doğumu başlatabilir. Bende dedim bebek hareket ettikçe canım yaniyor sancım yok. Acı esigin yüksek eğer bu sanciyi hissetmiyorsan eve gönderirsem geceye gelirsin doğuma yatiricam seni dedi. Yatisimi yaptılar ve 4 gün toplamda hastanede kaldım. İki doz ciğer geliştirici vuruldu. Progestan iğne yapıldı ayrıca fitil kullandim. Sancılar bitince açılma olmayınca taburcu oldum. Sancı olursa buraya gel dediler eğitim araştırma Hastanesi’nde idi. Bir de çalışıyordum. Çalışamaz raporu aldım. Pazartesi hastaneden çıktım. Aynı hafta pazar günü doğuma gittim 😂 olacağı varsa mutlaka oluyor :)