Kızlar Açılmam yok asla zırh gibi dedi doktor 2 haftadır olmadı ama başı iki haftadır doğum kanalında açılmam bir cm bile olsa baskıdan çıkıcak normal doğumla dedi pazartesi gel yatışını yapalım dedi eğer istersen pazartesi de suni sancı verip o sancıyla zaten normal doğum yaparsın dedi bende sancı vermeleri taraftarı değilim ama öteki türlü açılmam hiçte olmazsa sezeryan dedi of napıcam doğum sancılarım da bugün nst de çıktı varmı benm gibi olan