Ebruxxxx kızlar şubatta kimyasal gebelik geçirdim kanamam oldu şuan mart normalde adet olmam gerekmiyormu yada kimyasal gebelikten sonraki adet gecmi geliyor anlamadım adet takvimine göre 6 gün gecikmeli var anlayamadım başından geçen varmi böyle bir olay
Yasminnnnn Ebruxxxx Ben kimyasal gebelik geçirdim kanamam geldi sonraki Aydada aynı tarihte normal regl oldum
gayeinal98 Ebruxxxx canım ben de kimyasal oldu 42 gün sonra adet oldum sonra korunmadım ama benimde regl gecikti
Altin23 Ebruxxxx valla ben bebeğin kalbi durduğu için kürtaj oldum Kasım’da. 4 buçuk ay geçti hala adet olmadım 3 kutu söktürüfü ilaç kullandım. Ne gelen var ne giden. Defalarca kez doktora gittim muayene oldum hiçbir sorun görmüyor ama neden adet olamıyorum anlamadım
Melsss Kimyasal gebeliğin nasıl oldu? beta testim 68 di 4 gün sonra 75 e yükseldi aynı gece yaptım 86 ydı 😞 bilgi verirmisin
Ebruxxxx Melsss Melsss benim beta 38 di çok düşüktü ben ikinci gebelik olduğu için hemn doktora gitmedim bir hafta bekledim sglik ocağına kan verdim bir hafta sonra bir anda leke geldi ben yerleşme knamaası sandım ağrım falanda yoktu az gelmişti sonra akşam pembesi akıntı gelince doktrq gittim beta 20 düştüğünü soyl3du hic kimyasal gebelik olduğunu söyledi bu şekilde başımdan geçti canm
Dilan_Deniz Ebruxxxx çok zordu bnm süreç 13 gün kanama oldu sonra düşük yptm değerimde artıyordu kürtaja almak istemedi doktor sonra bir regli görüp hamile kaldm ilk oğlumda da aynı şeyi yasadım
Yasminnnnn Ebruxxxx Biraz daha bekle bir olmadı doktoruna danisirsin hatta ben sonrasında hamile kaldim kimyasaldan sonra sadece bir defa regl gördüm sonraki ayda hamileydim
Ebruxxxx Altin23 yaaa nasılsın.dayaniyorsunuz pki Bn strese girdim hasta olamayınca ağlıyor gülüyorum sinirleniyorum hastalandım belki rahatlarim sende durum nasıl suan
Yasminnnnn Ebruxxxx Ben ilk hamileligimde Tansiyon kaynaklı Gebelik zehirlenmesi yaşadığım için malesef ilk bebeğimi kaybettim şuan ikinci 17+5 haftalık hamileyim bir sıkıntı yok şuan için inşallah böyle devam eder sağlıkla kucağıma alırım
Altin23 Ebruxxxx hiç iyi değilim. Aylardır psikolojij olarak çok yıprandım. Zaten bebeğimi kaybetmişim üzerine bir de 5 aydır sürekli doktora gidip tüplerce kan vermek bir sonuç alamamk sürekli alttan kazulet gibi ultrasona girmek iyice beni yordu. Önceden yeniden hamile kalmak istiyordum artık onu da istemiyorum. Adet olayım yeter benim için
Sksjsux355-- Ebruxxxx kimyasal gebelikten sonraki yaşanan ilişki korunmasız ise tutunma olasılığı çok yüksek sağlıklı gebelik ihtimali var ben yaşadım
Myrtle Ebruxxxx bende temmuzda kimyasal gecirdim. Kanama 6 7 gun surdu. Agustosta hamile kaldim. Benim surecimde boyle. Herkesin farkli okudugum kadariyla
Ebruxxxx Myrtle sanırım cogunluk gebe kalmış bende 25 şubatta düşük yaptım son adet tarhidie 25 aubat bidahda regli olmadım şuan gebe olma şansım var olmama şansımda%50